🔄 Умови Повернення та Обміну

Правове Регулювання: Повернення та обмін товарів регламентується Законом України «Про захист прав споживачів».

Покупець має право повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту його отримання.

У разі звернення покупця щодо повернення чи обміну товару, ми рекомендуємо оперативно зв’язатися з ним та уточнити причину повернення/обміну.

1. Повернення товару від покупця (Належна якість)

Покупець має право повернути товар належної якості або обміняти його на інший, якщо дотримані наступні умови:

  • Товар не входить до переліку продукції, що не підлягає поверненню чи обміну;
  • Товар не використовувався, повністю укомплектований та має збережене заводське пакування;
  • Збережені пломби, ярлики, маркування та заводські стікери;
  • Минуло не більше 14 днів з моменту отримання товару.
Якщо ці умови не виконані, продавець має право відмовити у поверненні.

Для товарів неналежної якості діють норми, передбачені статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

Повернення вживаних, б/в або відновлених товарів здійснюється лише за згодою продавця.

2. Повернення грошових коштів

Розрахунки з покупцем при поверненні товару здійснюються відповідно до вартості товару на момент його покупки.

Можливі варіанти розрахунку (за домовленістю):

  • Обмін на інший товар такої ж вартості;
  • Обмін з перерахунком ціни;
  • Повернення коштів.

Спосіб повернення коштів

Після отримання та перевірки поверненого товару, продавець здійснює повернення коштів покупцю.

💳 Безготівковий (Картка/Інші способи):

Повернення здійснюється тим самим способом шляхом:

  • Скасування операції в платіжній системі, або
  • Переказу з розрахункового рахунку продавця на рахунок покупця за його заявою.

💵 Готівковий розрахунок:

Гроші повертаються у зручний для покупця спосіб, зазначений ним у заяві.

У разі обміну товару — у заяві фіксується модель та вартість нового товару, який буде відправлений покупцю.