🔄 Умови Повернення та Обміну
Правове Регулювання: Повернення та обмін товарів регламентується Законом України «Про захист прав споживачів».
Покупець має право повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту його отримання.
У разі звернення покупця щодо повернення чи обміну товару, ми рекомендуємо оперативно зв’язатися з ним та уточнити причину повернення/обміну.
1. Повернення товару від покупця (Належна якість)
Покупець має право повернути товар належної якості або обміняти його на інший, якщо дотримані наступні умови:
- •Товар не входить до переліку продукції, що не підлягає поверненню чи обміну;
- •Товар не використовувався, повністю укомплектований та має збережене заводське пакування;
- •Збережені пломби, ярлики, маркування та заводські стікери;
- •Минуло не більше 14 днів з моменту отримання товару.
Для товарів неналежної якості діють норми, передбачені статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів».
Повернення вживаних, б/в або відновлених товарів здійснюється лише за згодою продавця.
2. Повернення грошових коштів
Розрахунки з покупцем при поверненні товару здійснюються відповідно до вартості товару на момент його покупки.
Можливі варіанти розрахунку (за домовленістю):
- ✔Обмін на інший товар такої ж вартості;
- ✔Обмін з перерахунком ціни;
- ✔Повернення коштів.
Спосіб повернення коштів
Після отримання та перевірки поверненого товару, продавець здійснює повернення коштів покупцю.
💳 Безготівковий (Картка/Інші способи):
Повернення здійснюється тим самим способом шляхом:
- Скасування операції в платіжній системі, або
- Переказу з розрахункового рахунку продавця на рахунок покупця за його заявою.
💵 Готівковий розрахунок:
Гроші повертаються у зручний для покупця спосіб, зазначений ним у заяві.
У разі обміну товару — у заяві фіксується модель та вартість нового товару, який буде відправлений покупцю.